تنها تويي
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم
که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در دل قلب عاشقم
با طلوع تو ای خورشید من ، غمی دیگر در دلم نیست
احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمین قلبم را
تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل پرنده ای پرواز میکنی در قلبم
اوج میگیری در آسمان آبی احساسم ومرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی
تنها تویی در آسمان قلبم
تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم و
عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت
تنها تویی در سرزمین احساسم
تویی که هر لحظه قدم برمیداری بر خاک دلم 
از جنس عشق میشود خاک این سرزمینیکه روزگاری بود هیچ رهگذری از آن عبور نمیکرد
آری روزگاری بود که هیچ ستاره ای در آسمان قلبم نمیدرخشید
هیچ خورشیدی طلوع نمیکرد
تنهایی بود و تنهایی ، آمدی و گفتی که از جنس مایی
عشق را میشناسی ، همیشه با ما می مانی
من و قلبم نیز تو را باور کردیم
در آسمان آبی احساس جشن عشق را برپا کردیم...
تنها تویی در قلب پر از احساسم
تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم



نظرات شما عزیزان:

farzane
ساعت13:03---17 مهر 1393
kari nakardam k..

farzane
ساعت1:23---2 مهر 1393
سلام داداش مصطفی،خوبی از خودت و وبلاگته عزیزم.این که من میام و به وبلاگت سر میزنم واسه مطالب قشنگیه که میذاری.
راستی ورود نویسنده های جدیدتم تبریک میگم.
راستی از درست چه خبر؟امسال باید پیش باشی نه؟؟پس حواستو جمع کن یه کوچولو تلاشتو بیشتر کنی یه عمر نتیجشو میبینی.
پاسخ:سلام عزيزم آره ديگه پيش مي خونم باورم نميشه اين قدر زمان زود ميگزره سعي خودمو ميكنم عزيزم من كه هميشه مديون مهربونياتم


farzane(fff
ساعت23:11---5 شهريور 1393
آسمون و پرنده رو خیلی دقیق نمیشناسم فقط میدونم وقتی یکیو دوس داری جایی که اون هست،چه پشت سرت وچه روبرو و یا هرجا،اون نقطه تبدیل به یه نقطه ی نورانی میشه یه نقطه ی روشن..که با تمام وجودت حتی اگه پشت سرت باشه حواست اونجاس..همین..
پاسخ:واقعا تو خيلي خوبي اخه چجوري اين همه يه نفر ميتونه خوب باشه ميدوني چند وقته سر ميزني به وبلاگم؟!!!


iman
ساعت15:12---3 شهريور 1393

سلام داداش چطوری؟خوبی؟تابستون خوش میگذره؟
میبینی همه ش میام دزدی مطلبات

توهم بیاسری بزن

پاسخ:قربونت اينجا متعلق به شماست



diyana
ساعت23:42---31 مرداد 1393
سلام داداش
من تازه یه وبلاگ ساختم اما نمیدونم چ جوری طراحیش کنم ...
امشب وبلاگتو خوندم خیلی زیبا بود اگ میشه تو ساخت وبلاگم کمکم کنی...ادرس ایمیلمم گذاشتم واست اگ اد کنی ممنون میشم... منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:تنها تويي, :: 19:47 ::  نويسنده : mostafa